Vprašanja in razlage romanov Petelinje jajce in To noč sem jo videl
- Učitelj: Lilijana Gustinčič Furlan
V 3. letniku dijak_inja utrjuje svoje poznavanje razumevanja besedila, glasoslovja, besedoslovja, oblikoslovja in besedotvorja ter se poglobljeno seznanja z vsebinami skladnje.
Pri književnosti razčlenjuje in interpretira besedila realizma, naturalizma, moderne ter modernizma.
Pri pisnem sporočanju uri pisanje uradnega besedila in predvsem razpravljalnega ter interpretativnega eseja.
- Učitelj: Lilijana Gustinčič Furlan
V 2. letniku dijak_inja pri jeziku utrjuje razumevanje besedila in glasoslovje ter poglobljeno spoznava vsebine besedoslovja, oblikoslovja in besedotvorja.
V okviru književnosti razčlenjuje besedila iz reformacije, baroka, klasicizma, razsvetljenstva in romantike ter realizma.
Pri pisnem sporočanju utrjujejo veščino pisanja uradnega in javnega besedila ter predvsem eseja.
- Učitelj: Lilijana Gustinčič Furlan
V 1. letniku dijak_inja pri jeziku spoznava prvine razumevanja besedila, vrste besedil glede na različne vidike in glasoslovje.
Pri književnosti se seznanja z literarnimi besedili in značilnostmi starega veka ter antike, srednjega veka in renesanse.
Vadi pisanje uradnega besedila in razlagalnega spisa z elementi eseja.
- Učitelj: Lilijana Gustinčič Furlan
Razumevanje besedila in glasoslovje. Besedilne vrste.
Književnost starega in srednjega veka, renesanse, baroka, klasicizma ter razsvetljenstva.
Urjenje v pisanju razlagalnega spisa s prvinami eseja in neumetnostnega besedila.
V 3. letniku dijak_inja pri jeziku preverja svoje poznavanje razumevanja besedila, glasoslovja, besedoslovja, oblikoslovja in besedotvorja ter se poglobljeno seznanja z vsebinami skladnje.
Pri književnosti razčlenjuje in interpretira besedila iz realizma, naturalizma, moderne ter modernizma.
Pri pisnem sporočanju uri pisanje uradnega besedila in predvsem razpravljalnega ter interpretativnega eseja.
- Učitelj: Lilijana Gustinčič Furlan