Vprašanja in razlage romanov Petelinje jajce in To noč sem jo videl

V 3. letniku dijak_inja utrjuje svoje poznavanje razumevanja besedila, glasoslovja, besedoslovja, oblikoslovja in besedotvorja ter se poglobljeno seznanja z vsebinami skladnje.

Pri književnosti razčlenjuje in interpretira besedila realizma, naturalizma, moderne ter modernizma.

Pri pisnem sporočanju uri pisanje uradnega besedila in predvsem razpravljalnega ter interpretativnega eseja.

V 2. letniku dijak_inja pri jeziku utrjuje razumevanje besedila in glasoslovje ter poglobljeno spoznava vsebine besedoslovja, oblikoslovja in besedotvorja.

V okviru književnosti razčlenjuje besedila iz reformacije, baroka, klasicizma, razsvetljenstva in romantike ter realizma.

Pri pisnem sporočanju utrjujejo veščino pisanja uradnega in javnega besedila ter predvsem eseja. 

V 1. letniku dijak_inja pri jeziku spoznava prvine razumevanja besedila, vrste besedil glede na različne vidike in glasoslovje.

Pri književnosti se seznanja z literarnimi besedili in značilnostmi starega veka ter antike, srednjega veka in renesanse.

Vadi pisanje uradnega besedila in razlagalnega spisa z elementi eseja.

 

Razumevanje besedila in glasoslovje. Besedilne vrste.

Književnost starega in srednjega veka, renesanse, baroka, klasicizma ter razsvetljenstva.

Urjenje v pisanju razlagalnega spisa s prvinami eseja in neumetnostnega besedila.

V 3. letniku dijak_inja pri jeziku preverja svoje poznavanje razumevanja besedila, glasoslovja, besedoslovja, oblikoslovja in besedotvorja ter se poglobljeno seznanja z vsebinami skladnje.

Pri književnosti razčlenjuje in interpretira besedila iz realizma, naturalizma, moderne ter modernizma.

Pri pisnem sporočanju uri pisanje uradnega besedila in predvsem razpravljalnega ter interpretativnega eseja.